1. התייעלות עסקית – מערכת CRM היא מערכת לניהול וארגון של נתוני לקוחות. המערכת אוספת את כל הנתונים ומרכזת אותם במקום אחד. ניתן לעקוב אחר המידע, לקטלג אותו לפי נושאים, להפיק דוחות ולקבל מידע קריטי שיכול לעזור לקבל החלטות עסקיות חשובות בצורה מהירה ומבוססת. כמו כן המערכת מאפשרת סנכרון עם מערכות חיצוניות- כגון: תוכנות חשבונאיות, דואר אלקטרוני ועוד. כך שהיא מייתרת מערכות חיצוניות רבות. ונותנת פתרון במקום אחד לכל התהליכים.
    2. העמקת היחסים עם הלקוחות – באמצעות המערכת ניתן לעקוב אחר הפעולות של הלקוח ולעזור להבין את הצרכים שלו ולתפור עבורו את המוצר/שירות המתאים. ועל ידי כך לחזק ולבנות מערכת יחסים אישית יותר.
    3. הגדלת המכירות– המערכת מאפשרת לנו להגדיר את תהליכי המכירה, להקצות ליד למנהל ספציפי. לחזור לליד בזמן  ולבצע אחריו מעקב כדי שלא יסגור אצל המתחרה. כמו כן באמצעות שיפור היעילות ידי איסוף וארגון הנתונים של הלקוח ניתן לזהות פוטנציאל למכירות חוזרות ועל ידי כך להגדיל את המכירות.
דילוג לתוכן