הוספת שדה חתימה לטופס יעשה בשני שלבים:
א. הגדרת השדה במערכת CRM
ב. שתילת תיבת טקסט לחתימה בקובץ וורד
( למעבר לפוסט עם הסבר מלא על יצירת טופס- לחץ כאן)
א. הגדרת השדה במערכת CRM
- נבחר הוספת שדה
- נשנה את סוג השדה – לשדה חתימה
- נמלא את שם השדה, לדוגמא: חתימת הלקוח
- נבחר שם תבנית לשדה. למשל: sign (אפשרי גם חתימה אחת שתופיע בכמה מקומות במסמך. למשל: s1,s2,s3,….)
ב. שתילת תיבת טקסט לחתימה בקובץ וורד
- נצור תיבת טקסט, נעמוד בתוכה ונכניס סימניה עם השם שבחרנו (sign)
- התיבה חייבת להיות בפרופורציות של 1/2.5
- נשנה את הצבע של הריבוע לשקוף או לבן
*****אם נרצה לשנות את גודל התיבה – נחזיק מקש Ctrl תוך כדי הגדלת התיבה. כדי לא לשנות את הפרופורציות*****