הטפסים יערכו בקובץ וורד, בתוכו נשתול את השדות הרלוונטיים (שיתעדכנו אוטומטית בטופס) ולאחר מכן נעלה את הקובץ למערכת.

 

שלב 1- הוספת טופס: בתפריט ההגדרות, בוחרים "הגדרת טפסים" כמוצג בתמונה

 

 

 

 שלב 2 – שם הטופס:  לחיצה על כפתור "הוספת טופס", נותנים שם לטופס ולוחצים "שמירה"

 

 

 

שלב 3 – בחירת שדות לשתילה בקובץ וורד 

1. לחיצה על כפתור "למפתחים"

2. בחירת הכרטיס והשדה הרצויים

3.  העתקת הטקסט שמופיע בתיבת "הכנס" לדוגמא: לשם לקוח נעתיק  {[name]}.

 

 

 

שלב 4- שתילת השדות בקובץ וורד

הדבקת הערך שהעתקנו למיקום השדה בקובץ

 

 

 

 CRM שלב 5- שמירת הקובץ במערכת

נגרור את הקובץ לאחר העריכה לתוך התיבה:

 

 

להוספת חתימה לטופס – ראה את הפוסט הוספת שדה חתימה לטופס

דילוג לתוכן